Velká sada leptaných doplňků na odlitek řady 130, otvory na střeše přizpůsobeny pro polopantografy firmy Tillig i Kuehn. O stavbě s těmito doplňky si můžete více přečíst ZDE. Další zboží vhodné k dokoupení k tomuto výrobku naleznete ve složce "Související zboží".
Doplňky na odlitek S499.02 / 242 O stavbě s těmito doplňky si můžete více přečíst ZDE. Další zboží vhodné k dokoupení k tomuto výrobku naleznete ve složce "Související zboží".
Sada dílů pro přestavbu z lok. 372 Kuehn na řadu 263 Upravená verze - oprava sklonu klimatizace, doplnění stanoviště a různých řadových tabulek. O stavbě s těmito doplňky si můžete více přečíst ZDE. Další zboží vhodné k dokoupení k tomuto výrobku naleznete ve složce "Související zboží".
Bočnice a díly k přestavbě lokomotivy na řadu 162 / 163 / 362 / 363, dvě stanoviště a řadové tabulky ČSD / ČD, dále byl opravený sklon klimatizace a některé dílky jsou leptány na poloviční sílu - např. deska pod logo ČD. O stavbě s těmito doplňky si můžete více přečíst ZDE. Další zboží vhodné k dokoupení k tomuto výrobku naleznete ve složce "Související zboží".
Sada dílů pro jednoduchou přestavbu. Pro 2 polopantografy - výměna původních smykadel z polopantografu Tillig na českou verzi. O stavbě s těmito doplňky si můžete více přečíst ZDE.
Sada je vhodná pro většinu elektrických lokomotiv. Sada obsahuje : 8 pískovacích hadic a kolen, 4 zrcátka, 4 stěrače, 4 kliky, 9 kroužků na světla, 2 kroužky na horní reflektor, vč. krytu houkaček, 8 brzdových hadic, 2 háky, 2 šroubovky a 6 háčků na střechu. Celkem 49 dílků.
Sada 10 ks podvozků Leptané podvozky ( pár ) o rozvoru 2000 mm vhodné např. pro vozy Res, Has, přestavby LPH, s leptaným spřáhlem pro spojení více vozů. Možnost uložení dvojkolí do držení, nebo do ložisek. Ložiska a NEM šachty nejsou součástí.
Kostra podvozků rozvoru 2400 mm. Vhodné jako doplněk k odlitkům. Kola lze osadit do "držení kol z leptu" nebo lze do kostry zapájet ložiska. Sada obsahuje 2 podvozky - kostry a 2 pevná spřáhla do šachty s tvarem šroubovky.
Dva leptané podvozky pro vozy řady 042. Více dílků zajístí kulatější tvar podvozku. Vůz řady 042 je téměř totožný s vozem Baim / 053. Drobné odlišnostni nad podvozkem - na spodní části rámu jsou součástí této sady. O stavbě těchto podvozků si můžete více přečíst ZDE Kola a ložiska nejsou součástí!
Leptaný podvozek a masky podvozků 2400 mm - přepočet na měřítko TT délka 20 mm. Otvor pro šroub M2 je 2,2 mm. Vhodné např. pro vozy Baim / Btn 053. I. verze Podvozky jsou jednoduché a rychlé na složení, lehce plastické.
Podvozky (2 ks) vhodné pro poštovní vůz Fa, nebo pro vložené vozy 060 a 063 elektrických jednotek 460/560. V prodeji samostatně, nebo spolu s vozem Fa. Podrobný návod na stavbu podvozku naleznete ZDE. Návod na stavbu si můžete stáhnout v záložce "Ke stažení"
Dva detailně zpracované podvozky GP200. Rozvor 2600 mm. Vhodné např. pro vozy 954, Postw, Bdt, Bp, BRm, Bmee, BDbmrsee, nebo Bymee / Bdmtee. Více dílků zajístí kulatější tvar podvozku. Podrobný návod na stavbu podvozku naleznete ZDE. Návod na stavbu si můžete stáhnout v záložce "Ke stažení"
Sada obsahuje dva podvozky rozvoru 2400 mm pro motorové vozy M296 / 852 / 853 nebo 854. Vhodné využít pro pojízdné makety vozidel, nebo po jednoduchém rozdělení kostry podvozku na 3 díly sestavíme masky, které se připevní na daný pojezd ( Mosaz / V100 / jiný ). Tím je leptaná sada vhodná k univerzálnímu využítí. Součástí je také 2 x malý brzdový válec a 2 x nádoba na písek. Návod na stavbu
Dva Pensylvánské podvozky pro lokomotivu řady 451, rozvor 2600 mm. Vhodné pro pojízdnou maketu, nebo po rozdělení kostry na 3 díly lze sestavit jen masky - pro pojezd s motorem. ( Podobně jako podvozek pro 853 ) Podrobný návod na stavbu podvozku včetně fotografií naleznete ZDE.
Leptané podvozky ( pár ) o rozvoru 2000 mm vhodné např. pro vozy Res, Has, přestavby LPH s leptaným spřáhlem pro spojení více vozů. Možnost uložení dvojkolí do držení, nebo do ložisek. Ložiska a NEM šachty nejsou součástí.
Leptané podvozky a masky podvozků Y 25 - rozvor 1800 mm . Otvor pro šroub M2 je 2,2 mm. Vhodné např. pro nákladní vozy Eanos 5375. V ceně podvozků je 8 ks mosazných pouzder.
Pevný rám síly 2 x 0,5 mm + dílky. Vzdálenost podvozků 7,2 m - 60 mm 1:120 TT. Rám připraven pro osazení dílů z tovární lokomotivy V100 f. Tillig. Použít lze jeden, nebo dva kardany.
Pevný rám síly 2 x 0,5 mm. Jeho využití je univerzální, jak pro jeden kardan, tak pro oba. Rám je navržen pro díly z tovární lokomotivy V100 f. Tillig.
Pevný rám celkové síly 2 x 0,5 mm + 6 x 0,5 mm pro usazení čepu podvozku z lokomotivy V100 f. Tillig. Spodní strana rámu je navržena s kolébkou - náklon podvozku. Základní využití pro celo lepty motorových vozů M 296 / 852 / 853 / 854, rám lze také použít pro odlitky. Tento rám je verzí vozu se zachováním interiéru - oddíl cestujících. Tedy s jedním kardanem. Výhoda : při dokoupení jednoho motoru
Pevný rám celkové síly 2 x 0,5 mm + 6 x 0,5 mm pro usazení čepu podvozku z lokomotivy V100 f. Tillig. Spodní strana rámu je navržena s kolébkou - náklon podvozku. Základní využití pro celo lepty motorových vozů M475 / 860, rám lze také použít pro odlitky. Tento rám je verzí vozu se zachováním interiéru - oddíl cestujících. Tedy s jedním kardanem. Výhoda : při dokoupení jednoho motoru Mashima díly
Pevný rám celkové síly 0,5 mm, další dílky jsou nastavení výšky o dalších 0,5 mm. Základní využití pro celo lepty motorových vozů M 296 / 852 / 853 / 854, rám lze také použít pro odlitky. Tento rám je verzí vozu jako pojízdné makety se zachováním plného interiéru.
Pevný rám celkové síly 0,5 mm, další dílky jsou nastavení výšky o dalších 0,5 mm. Základní využití pro celo lepty motorových vozů M475 / 860, rám lze také použít pro odlitky. Tento rám je verzí vozu jako pojízdné makety se zachováním plného interiéru.
Odlehčený pevný rám pro vozy Y 17.200 m. Síla leptu 0,5 mm. V místě uchycení podvozku je rám zesílen na 2 x 0,5 mm - pro zachování celkové ověřené výšky vozu. Pro případné nastavení výšky na 1 mm ve střední části rámu ( při náhradě u vozů s rámem 2 x 0,5 mm ) je v sadě 12 kusů malých plošek. Dále je rám lehce prodloužen.